8 Haziran 2009 Pazartesi

Makaslanacak Masa



Bizimkiler oyun evindeki büyük arkadaşlarının, makas kullanımına özenince, biz de evde başlayalım istedim.

Önce hareketi iki elleri ile tutarak yapıyorlar ve makas ile kesmeye bayılıyorlar. Zamanla parmak boyları da yetişebilir olunca, doğru tutuşa geçiş yaparız diye düşünüyorum.

Malum ikiz olunca çocuklar. Hem kağıdı tut, hem onlara mukayet ol, zor oluyor. Ben de böyle bir masa tasarladım. Masayı ayaklarından iki taraflı bant ile masaya sabitleyince çok daha rahat çalışır oldular, dolayısıyla ben de daha rahat kontrol ettim.




Malzemeler:
4 tuvalet kağıdı rulosu
1 A4 kağıt
Yapıştırıcı(biz iki taraflı bant kullandık)

Önce A4 kağıt üzerine ikea'dan aldığımız renkli kalemler ile çizgi çizdim. Çünkü makası bir doğru üzerinde kullanmaları da önemli.
Sonra bu kalemin arkasındaki minik figürler ile baskı yaptık ve ortaya desenli bir masa üstü çıkmış oldu.

1 yorum:

Yasemin dedi ki...

Özlemciğim, ar-ge kişilikli annem benim :))
Gene süper bir buluşa daha imzanı atmışsın.
En kısa zamanda bizde deniyoruz :))
Ellere makaslar alına tez kesile herşey :)

Yorum Gönder